سفارش تبلیغ
صبا ویژن

"هو الحق"

 


یک ماه گذشت و دلم خانه ی تو شد!

بی اختیار غرق عاشقانه ی تو شد!

بوی یاس و بوی مریم،بوی عشق...

بوی یک جان گران و بوی عاشق مسلکان و بوی مهر...

من بساط عاشقی را در تو پیدا کرده ام

ماه من

آلاله ی من

وقت ماهنامه ی تو شد!


 

ماه مهتاب تمام عمر من باشی کم است!

همچو لیلی جان من باشی کم است!

لحظه ای را بی تو بودن

خارج از محدوده بودن

در کنار تو نبودن

مثل "من" باشی کم است!

هر کسی مهر تو را نشنیده باشد،سائل است

قرص ماهت را درون آسمان نادیده باشد،غافل است!

لیلی ام

شیرین زبانم

تا همیشه زیر آن چتر محبت

با تو بودن هم کم است!!

...............................................................

تقدیم به همسر مهربانم

همان مهتاب شب های نهانم!

..................................................

امشب ماهنامه ی ازدواج مان است...

تمام شب رنگ و بوی عشق می دهد اینجا...

یک ماهگی ازدواج مان از برای این مهم و ستودنی ست که

تمام اش از عسل برایمان شیرین تر گذشت و 

شایسته ی نشاندن در دفتر خاطراتمان بود!

برایمان دعا کنید...


دعای عسلی...!!

 


یا حق




 


نوشته شده در چهارشنبه 93/2/31ساعت 5:3 عصر توسط محسن آبیار نظرات ( ) |


 Design By : Pichak