سفارش تبلیغ
صبا ویژن

"هو الحق"

 

جای تو خالی نیست...!

جای تو همیشه محفوظ است...همیشه!

باران بارید دوباره

همین که یاد تو را زمزمه کردم!

باران تکراری...

و تویی که هیچ وقت تکرار شدنی نخواهی بود...

تمام شهر بوی نم تکرار تو را می دهد...!

تقصیر توست که مجنون تو بودن عاقبتی نمور دارد!

شهره ی شهر بماند

شهره ی آفاق می شود آدمی!

گفتم که بدانی...

که بدانی هزاران هزار فاصله تو را دور که نخواهد کرد...

بلکه تو را جای می دهد در قلبی که هزاران هزار

جای خالی تو حس می شود!

درکم می کنی؟!

من بی تو چاره اش درک است نه ....!!

خدا نکند که قافیه بندی ات خوب باشد!

شب عیدی هوای بی قراری برم داشته است...

بی قراری دل تنگ می خواهد و کمی حوصله!

دل تنگ در بساط من فراوان است

بگو ببینم

حوصله اش را داری؟؟

پای تحویل دلت که تنگ شد...

دستم را بگیر

بی اعتنا به نو شدن زمان...

من باشم و تو

همین!

...........................................................

پی نوشت: دلم برای تویی می نویسد که خاطرت را مکدر کرده ام بارها

دلم عاشق نگاه عاشقانه ی توست!

دلم دل تو را می خواهد و بس!

هوایم را داشته باش!

"هوای حوصله ابری ست خودت می دانی..."

"سالت قشنگ"

یا حق


نوشته شده در شنبه 94/1/1ساعت 1:30 صبح توسط محسن آبیار نظرات ( ) |


 Design By : Pichak